ponedjeljak, 3. kolovoza 2015.


  • - Hej, ljudi. Znam da me nije bilo ovdje 5 mjeseci, skoro pola godine, uhh. Ali na Asku sam vam već pisala svoje razloge zbog kojih sam bila odsutna svo ovo vrijeme. Ali ponoviću, nije mi teško. :)



  • - Prvo Internet mi je bio u kvaru. Kako je on bio u kvaru, ja nisam mogla da posjećujem ni jednu društvenu mrežu. Kada sam kod rodbine uhvatila net, napisala sam vam da neću da budem tu, da ne dužim, hh. :)
  • - Drugi razlog je to što nisam imala vremena. Škola,treningi,putovanja, slobodno vrijeme, društvo i to. Ne možete da zamislite koliko mi je bilo teško i glupo. Jer sam većinu vremena provodila ovdje... 
  • - Treći razlog je to što mi uopšte niste pisali teme. Okej, shvatam vas. Ne sviđa vam se, ali obećavam vam da ćete od sada imate bolje postove i da ću se mnogo više truditi. 
Da vas više ne duljim i to, želim samo da kažem, da se vraćam pisanju postova. Sada, na raspustu ću pisati redovno, ali kada krene škola, znate već i sami da će postovi ređe izlaziti.. :) 
                            POZDRAV DO SLEDEĆEG POSTA!

Broj komentara: 6:

  1. Super post. :* posjeti moj blog i zaprati me ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozes pisati DIY ideje, jendostavne recepte, outfite ili tako nesto :)
    Nemoj odustati od bloga !
    Lijepo to pises :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Marijana, jako si me usrećila ovime. ❤❤☺

      Izbriši