srijeda, 25. ožujka 2015.

Spring outfits. :) ✿

 - Poslije duge i hladne zime došlo nam je proljeće. Samim tim dolaskom proljeća se mijanja i naš vanjski izgled. Počinjemo da nosimo lijepše i draže stvari, itd. U ovom postu ću postaviti par meni dragih proljećnih kombinacija. Nadam se da će se i vama svidjeti koliko i meni! :-)

1.
- Ova kombinacija mi se sviđa zbog ove majice koja je na ovaj princip. Takođe mi se i dopada ovaj džemperak ili šta već preko. Hlače su mi isto prefine. I kod mene ona može da prođe. :-)

2.
- Ovdje mi se najviše sviđa ova košuljica koja se fino slaže uz ovu kožnu suknjicu. Stvarno jako lijepo izgleda i to je jedan veliki plus. :-)

3.


 - Ove patike prvenstveno nisu moj tip kao ni majica do po stomaka. Ali je jako lijepo i simpatično vidjeti na osobama kojima to stoji. Sve u svemu po meni je kombinacija jako lijepa! :-)

4.
- Ne možemo još reći da je proljeće skroz počelo, ali po kalendarskom vremeno - jeste. Ipak vrijeme je nepredvidljivo i dobro će nam doći ako u svome ormanu ostavimo kaput i kapicu. :)
- U ovom dijelu ove kombinacije najviše mi se sviđa ova torba kao i šal. Šal je nešto što se meni stvarno sviđa i u svako doba dana, mogu ga nositi. Torba je sa sve prilike. :)

5.
- Ovdje mi se izuzetno dopada oa karirana košuljica koja je preko ovoga topića - topa. Boje su stvarno lijepo uparene. Ako je nekome neugodno da ovako šeta ulicom, može da košulju zakopča do pola tj. dok mu se sve vidi stomak. ;)

6.
 
- Šta reći? Šarene boje ukrašavaju, otvaraju proljeće i dominiraju. Ovaj džemperić je stvarno presladak. Takođe i ova majica kao i lančić koji ide uz nju! Sve u svemu - savršeno. ;-)

7. 
 - Ovo je za osobe koje se oblače kao SWAG, i sl. Meni se neke kombinacije na njima relativno sviđaju i ja bih nosila, dok neke su mi sasvim ružne. Ali svako ima svoj ukus. Meni je ova kombinacija slatka i fina. :-)

8. 
- Sve četiri kombinacije su mi presavršene i riječi su suvišne. Jako mi se sviđaju ovi modne sitnice koje ih čine da izgledaju savršeno. Takođe i ovi šalovi me fasciniraju kao i sve ostalo. Kao što već rekoh, riječi su suvišne! :-)

9.
- Ovo mi je jako simpatična kombinacija. Onako u mom stilu je. Pantalone i majica crne boje, kao i sat. Ovaj džemparak dominira i stvarno je prejaka kombinacija! :-)

9.
 
 - Možda je rano za rimljanke, ali u svakom slučaju možete da ih izbacite i ubacite nešto drugo, starke i sl. Košuljica je jako fina kao i pantalone. Torba je skromna ali fina. Kada biizuzeli naočare i rimljanke (jer je još rano za njih), kombinacija bi bila super. :-)

'- To je bilo to što se tiče tih kombinacija. Ako vam se neki detalj ne sviđa, slobodno ga izbacite i zamjenite nečim drugim. Niko nema isti ukus. Nadam se da ste uživali gledajući ove kombinacije i u nastavku pogledaj te još par. :-)           *Hvala!*









Kristina.

 

Broj komentara: 18:

  1. Outfiti su odlicni!!! Svi mi se svidjaju, ne mogu da se odlucim koji j bolji. Najvise mi se svidjaju 4, 6 i 9, ali i ostali su super! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anđela. ♥
      I meni su ti nekako slatki. :-/

      Izbriši
  2. Predobre kombinacije draga. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kiko divan post. ♥
    Pogledaj moj blog. ♥
    Imam nove postove; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Miljanicee. ♥
      Naravno da ću pogledati. :/ Kasnije ću i komentarisati jer sada nemam puno vremena. ♥

      Izbriši
  4. Predobar post❤
    Objavila sam prvi post i jako me zanima tvoje misljenje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. ♥
      Svakako da ću komentarisati! ♥

      Izbriši
  5. Odlične kombinacije. Treća mi se najviše dopada jer ima to da se pije, haha.. :D

    Novi post na mom blogu, prijavite se i komentarišite: jasminadi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Najviše mi se sviđa prva kombinacija ali ni ostale nisu loše.Odličan spot i blog :)

    Poseti moj blog & pridruži se → lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe kombinacije,svidjaju mi se ;)

    P.S: novi post na mom blogu ;)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši