petak, 16. listopada 2015.

Nepravda u mome životu. ☺


- Život je jedna velika knjiga. Ta knjiga se sastoji od uspona i padova te kao i od lijepih i loših stvari. Dio našega života ili nas skrva ili ojača. ☺
Ono sto me je podstaklo na ovu temu je to što sam kroz ove dana doživjela par slučajeva nepravde. U nadi da ću se bolje osjećati to želim podijeliti s vama. ☺
- Nepravda isto jednim dijelom čini naš život. Vodi nas kroz život i kroz mnoga iskušenja. Testira nas da li smo spremni za neke stvari. Uistinu, život ne bi bio život bez takvih stvari. U ovome postu ću vam nagovijestiti neke stvari i pokušati pomoći i vama i sebi. ☺

+ Moj život nije bajan. U njemu se dogadjaju i dobre i loše stvari. Ali sve je to dio života. Mene nepravda uistinu izjeda i pojede. Pokusacu da se s njom izborim na bezbolan način. Nepravda koja me je najviše pogodila je nepravedno ocjenjivanje nastavnika - profesora. Iako mi je zadnja godina i zna kakav sam učenik, istu ocjenu je dao meni kao odličnoj učenici i drugu koji jedva prolazi. Nisam ljubomorna, daleko od toga. Samo me boli što ispada da isti nivo znanja imam ja kao odlična učenica i on kao dobar učenik. Sve se uvijek slomi na meni i to nije prvi slučaj, mada nadam se da ću iz svega ovoga izaći kao pobjednica i u inat nastavniku - profesoru ću biti još jača. ☺

#Pitanja na koja želim da mi odgovorite u komentaru... ☺
1. Da li je i vas nepravda snašla u životu?
2. Kako ste je prebrodili?
3. Da li vas je ojačala ili oslabila?
4. U vezi čega se vaša nepravda desila?
5. Ko je bio uz vas?

Hvala☺☺

Broj komentara: 9:

  1. I mene to nervira kod ocenjivanja. Mi danima vezbamo i ucimo a taj ili ta ne otvori knjigu ni 15 min a dobije 5. Nije isto zaista!! Nije mi se desila kao neka velika nepravda ili nesto sto bih mogla nazvati nepravdom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post! Definitivno se slažem sa svime što si ti napisala:)
    http://vidastefic.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, odlično si ovo napisala. Evo baš jučer sam dobila jednaku ocjenu iz engleskog kao i dečko koji apsolutno nema pojma o ničemu. Predstavlja se doslovno s "My name ARE Antonio" lol. Really ? Uglavnom nepravda je česta pojava, ne bi se trebali toliko brinuti jer je opće poznato da život nikad nije bio fer prema dobrim ljudima. Svaka čast za temu. Posjeti i ti moj blog i pretplati se: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr mnogo bi mi znacilo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, svaka ccast<3 <3 Imas jako lep nacin pisanja i veoma kreativan blog i bas zato sam resila da se uclanim na njega :) Samo tako nastavi i zelim ti punooo uspeha u Novoj 2016. godini :)

    www.makeupnroses.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo pretplatila sam se :)
    A za post..Odlican je..Super si to napisala,i vjeruj mi nisi jedina koja se suocava sa nepravdom,previse je ima u svijetu (nazalost). Super si to napisala i bas zanimljivu temu si uzela. :)
    Novi post-->beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši