nedjelja, 13. rujna 2015.

5 outfit prijedloga za školu | BACK TO SCHOOL ☺

Pozdrav drage moje. Evo još jedan post. U pitanju je serija Back to School postova. ☺ Izabrala sam par kombinacija koje mi se izrazito dopadaju.
Outfits ja nisam radila, nego sam ih pronašla na raznim stranicama. Naravno, nisam ih uzimala sa drugih blogova i sl. ☺
Da vas više ne gnjavim svojim glupostima, Krenimo... 👍
 

 #1. KOMBINACIJA#
Što se tiče ove kombinacije izrazito mi se dopala zbog karirane košulje i crvenih vansica. Ruksak mi se isto svidja. Majica i nije moj tip, dok hlače već mogu da prodju. 😊

#2.KOMBINACIJA #
Ova mi je kombinacija vrh. 👌👌 Znači ovaj džemper mi jee top (inače njih najviše nosim), ove crne hlače koje su odlične i ove ugg, definitivno najjače. 😇

#3. KOMBINACIJA#
Helanke i stare su deff moj tip. Isto tako volim nositi i Teksas Jamnice. Ovaj dzemperic mi je izvrstan i prilagodljiv uz sve. Crvena ogrlica i ova torbica se izvrsno slažu.☺

#4. KOMBINACIJA#
Crna majica sa printom, crne pantalone, kožni ruksak, cvjetne vans, sta reci, osim SAVRŠENO! ☺

#5. KOMBINACIJA#
Iii posljednja kombinacija. 
Ovo je nešto deff najljepše. Ovaj šal me je impresionirao. Bijeli džemper, Teksas traperice i ove čizmice, izvrsno. ☺


Ii, eto drage moje. Došli smo do kraja posta. ☺
Nadam se da su vam se kombinacije dopale koliko i meni. ☺
Pa bih vas zamolila da u komentar napišete koji su vam outfit najljepši i sta VI to nosite u školu? ☺
     Pozdrav najljepše Moje! :-)

@Pisemprice5





Broj komentara: 9:

  1. odlično ,stvarno si me oduševila..kombinacije su vrh,ovako ..meni se najviše sviđa pod brojem 2 ,nekako najviše meni liči i mom stilu ;)

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacije su odlicne, svaka cast!
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/ poseti moj blog i uclani se ako ti se dopada ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi se da si se jako trudila oko posta, svi outfiti su super. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. hi, you have a really great blog :)
    I really like how you write
    You may agree to follow for follow?
    it would be great :)
    kisses from Polish: *
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. A thank you very much. ❤❤☺

    OdgovoriIzbriši
  6. superr ti je post. :* <3 p.s. bilo bi mi jako drago da procitate nas prvi post. :)

    OdgovoriIzbriši